Za najbrže informacije nazovite
Opće informacije / prigovori
Potrošač za kreditnog posrednika može podnijeti pisani prigovor osobno na adresu Kreditnog posrednika ili na e-mail katarina.mindek@eurofinancije.hr te putem pošte na adresu Ulica Pavla Šubića 20, 10000 Zagreb. Kreditni posrednik je obvezan u roku od 15 dana od zaprimanja prigovora odgovoriti na isti.
Ako potrošač nije zadovoljan odgovorom kreditnog posrednika i/ili poslovne banke na njegov uloženi prigovor, može osim nadzornom tijelu, podnijeti pritužbu ili prijedlog za mirenje Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori ili bilo kojem centru za mirenje u Republici Hrvatskoj odnosno pokrenuti postupak alternativnog rješavanja domaćih i prekograničnih potrošačkih sporova u skladu sa zakonom kojim se uređuje alternativno rješavanje potrošačkih sporova pri nadležnom tijelu za alternativno rješavanje potrošačkih sporova – Centar za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Rooseveltov trg 2, Zagreb, e-mail: mirenje@hgk.hr, mrežna adresa: http://www.hgk.hr/centar-za-mirenje/o-centru-za-mirenje
Klijent može zatražiti besplatni savjet u Savjetovalištima za zaštitu potrošača u Republici Hrvatskoj. Popis Savjetovališta dostupan je na internet stranicama Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta RH.
BRZI LINKOVI
EURO FINANCIJE d.o.o.
Radno vrijeme
Copyright © Euro Financije d.o.o.
Vaši se podaci koriste isključivo u svrhu dobivanja kredita. Odmah po poslanom upitu krećemo u proceduru odobrenja i brze realizacije.